KOZMOS

BRIO Butikken har blitt til KOZMOS, og Mediateam har utviklet ny visuell identitet og nytt navn for Leketøykjeden.

Kjeden har sterke tradisjoner hvor BRIO-navnet har presentert kvalitet og trygghet. Ved utvikling av den nye identiteten har det vært viktig å skape en løsning som kan bevare kjedens eksisterende verdigrunnlag og de kvalitetene som allerede er godt forankret i bedriften. Vi så også behovet for å tilføre noe ekstra for at butikken skal oppleves som relevant og blir prioritert av barn og voksne i fremtiden.

Konseptet
Kosmos er større enn verdensrommet, det er større enn universet! Kosmos er ordet forskere nå bruker for “det som er så STORT at vi ikke vet hvor stort det ER”. Kosmos er et ord som rommer alt som er, alt som var og alt som vil være – i uoverskuelig fremtid. Kosmos er bokstavelig talt UENDELIG!

Kozmos: En lekebutikk som rommer alt av lekeglede i alle faser av et barns oppvekst.

Kozmos skal bli en aktør som kan konkurrere om barns oppmerksomhet, og følger opp med et ekte og riktig budskap til barna om at: Ekte lekeglede kommer fra barnas eget hode, og lekene kun er et verktøy for å utløse fantasien og sprenge grenser.

MERKEVAREPLATTFORM, VISUELL IDENTITET, KJEDENAVN, LOGO, PROFILMANUAL, NETTSIDE

share on