Maggy

Maggys historie handler om god, norsk design og plagg som både ser og føles bra ut. De elsker å jakte på de beste kvalitetene, og fokuset har hele tiden vært design tilpasset norske kvinner.

Én av utfordringene var mangelen på en tydelig strategi på tvers av flater og kanaler. Derfor ønsket vi å begeistre med en tydelig og helhetlig identitet rundt merkevaren.

Kommunikasjonsplattformen skulle gi økt kjennskap, og vi ville vektlegge de viktigste kvalitetene og egenskapene. Merkevaren fortjente en tydeligere personlighet og stemme, samt et uttrykk med egenart og snert. Maggy er synonymt med det lune og koselige, og denne varmen skulle speiles både i foto og på nett.

Mediateam tar miljøfoto fra ulike lokasjoner og bruker disse i rette kanaler. Nettsiden virker dermed inspirerende gjennom artikler og informasjon om aktuelle kolleksjoner. Maggy oppdaterer selv med nyheter, som enkelt kan bestilles av omlag 100 forhandlere.

MERKEVAREPLATTFORM, NETTSIDER, FOTO, BILDEMANÉR

share on